Re: Re[2]: RZĄDNY WIEDZY I MINERAŁOW - MATEUSZ Z MIŃSKA MAZ.

Autor: <mmineral_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 14:59:53 MET DST

---- Wiadomo¶ć Oryginalna ----
Od: Tomasz <und@op.pl>
Do: Minerały <mineraly@man.lodz.pl>
Data: Sat, 27 Aug 2005 14:50:47 +0200
Temat: Re[2]: RZĄDNY WIEDZY I MINERAŁOW - MATEUSZ Z MIŃSKA MAZ.

  Obóz PTTk nie polega na zbieraniu mineralow, niestety - bardzo bvym chcial, ale np. pzrewodnik albo organizatorka nie pozwala. Bardzo bym chcial, ale nie ejstem w stanie. chcoialbym pojechac tak z Kims tylko i wylacznie pojechac na zbieranie mineralow itp. Jednak jestem za mlody, abym zabieral glos w organizacji obozow PTTk,na ktore juz nie bede jexdzil. Natsepnym rzem postaram sie zachaczyc o ajkieskamienolomymi, gdy poajde tam z rodzinka. Przed tem pogadam z wamiizapytam sie o jakies wskazowki.

pozdrawiam

mATEUSZ>