Re: RZĄDNY WIEDZY I MINERAŁOW - MATEUSZ Z M IŃSKA MAZ.

Autor: <mmineral_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 11:30:35 MET DST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Andrzej Kasperowicz <andyk@spunge.org>
Do: Minerały <mineraly@man.lodz.pl>
Data: Fri, 26 Aug 2005 21:11:58 -0500 (CDT)
Temat: Re: RZĄDNY WIEDZY I MINERAŁOW - MATEUSZ Z M IŃSKA MAZ.

>Witam !

Niestety nie mam mozliwosci zbierania mineralow, ponieaz mieskzma na
mazowszu, nie mam zbyt duzych mozliwosci, aby jexdzic do dolnego
slaska. Bylem tak jush kilkadziesiad razy, ale jak tam ejstem to
chodze po gorach - po prostu nie mam mozliwoci, lecz chcialbym je
miec. Na pewno w pzyszlosci chcialbym tam jezdzic i zbierac mineraly
- to moj cel. dziekuje serdecznie za odpowiedz.

Pozdrawiam

Mateusz