Re: RZĄDNY WIEDZY I MINERAŁOW - MATEUSZ Z MIŃSKA MAZ.

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 04:11:58 MET DST

Witamy Cie na liscie!

> UWIELBIAM MINERALY I JESTEM RZADNY INFORMACJI I WEDZY O TYM
> WSZYSTKIM. WSZYSTKO CO AMCIE CHCIALBYM O TYM WIEDZIEC ITD. DZIEKUJ.

Zacznij zatem studiowac odpowiednia literature:
http://mineraly.pg.gda.pl/Literatura/

Wybierz sie tez na poszukiwania mineralow. Moim zdaniem mineraly znalezione
wlasnorecznie daja o wiele wiecej satysfakcji niz kupione. No i jakie sie
czasem przygody z tym poszukiwaniem wiaza. Samo poszukiwanie juz jest ciekawe.
Polskim El-Dorado jesli chodzi o poszukiwania mineralow jest oczywiscie Dolny
Slask.

A i nie krzycz juz tak, wszyscy Cie slyszymy (pisanie wielkimi literami w
internecie oznacza krzyk). Wbrew pozorom takie posty pisane wielkimi literami
trudniej sie czyta.

Zapoznaj sie tez zawartoscia ponizszych stron, zeby w przyszlsoci jakiejs
gafy nie strzelic jesli chodzi o formatowanie e-mailowych listow:

http://evil.pl/pip/netykieta.html
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html