Re: skamieniałe drewno - unikatowy okaz

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 14:10:45 MET

Kolega A.P. napisał:

> Kto wie? Może jeszcze ujawni się ktoś z podobnie interesującym
> zbiorem? [skamieniałego drewna] Natomiast, chyba nie będę to ja.

I wcale mnie to nie zaskakuje,
nie można pasjonować się wszystkim :-))
Znajomy z USA namawiał mnie jakiś czas temu do zainteresowania
się meteorytami - i co ? Owszem, podobają mi sie pallasyty, ale raczej
nie na tyle, by poświęcać im czas, którego brakuje mi nawet dla moich
ukochanych drzewiastych skamieniałości.
Konkludując; pozostańmy przy naszych pasjach :-))

A jeśli "przysłuchuje" się tej rozmowie ktoś kolekcjonujący
skamieniałe drewno mam nadzieję, ze odezwie się ...

Pozdrawiam serdecznie,
życzę niepowtarzalnych zbiorów !

Sandra
Sara_7w