Re: skamieniale drewno

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 14:19:16 MET

Kolega Z. T. napisał:

> sadze, ze kazdy z nas ma choc jeden kawalek skamienialego drewna (u mnie
na pewno
> kilka sie znajdzie)... ale tak solidnej rozbudowanej kolekcji to jeszcze
nie
> widzialem!
> Gratulacje i brawa za wytwalosc!

Cieszy mnie, że tak mówisz. Dziękuję !
Kolekcję wciąż rozbudowuję i nie zamierzam w najbliższym czasie
spocząć na laurach. Wiele okazów chciałabym jeszcze zdobyć a
ponieważ jestem uparta nie poprzestane dopóki nie będę miała
w kolekcji tych upatrzonych i upragnionych.
Stąd też co jakis czas na mojej stronie pojawiają się nowe okazy,
miło mi, ze mogę je Wam pokazać.

Pozdrawiam jeszcze raz :-))

Sandra
Sara_7w