Re: skamieniałe drewno - unikatowy okaz

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 15:22:20 MET

Użytkownik "Sara" <sara_w@op.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.328.1110193742.501.mineraly@man.lodz.pl...

> [...] nie znam kolekcjonera z Polski, który
> posiadałby tak urozmaiconą pod kątem lokalizacji i rodzajów
> drewna kolekcję.

Tak właśnie pomyślałem oglądając Twoją stronę.

> A z ogromną radością poznałabym ! Może Ty Andrzeju
> poszerzysz zainteresowania o skamieniałe drewno?

Kto wie? Może jeszcze ujawni się ktoś z podobnie interesującym
zbiorem? Natomiast, chyba nie będę to ja. Jestem mineralnikiem
(bardzo mi się podoba to określenie, usłyszałem je od Czechów)
monotematycznym (Ględa Smolista :-) i z przypadku. Tenże sam
przypadek sprawił, że niemal pod własną chałupą znalazłem miejsce
z minerałem który najbardziej pobudził mi wyobraźnię. Korzystając
z tego zbiegu okoliczności zgromadziłem nieco kamieni - oto moja
kolekcja :-) Skamieniałe drewno pewnie wymagałoby wielu nowych
kontaktów, bywania na giełdach, pieniędzy i podróży. Krótko mówiąc,
fura kłopotów! A tak, to na moje kamyki jadę do lasu jak inni na
grzyby. Po hałdach połażę, licznikiem "poćwierkam", coś tam (jak ta
kura robala) sobie wydłubię. :-) Potem z jednego kawałka blendy
robię na grupie dwa metry tekstu. :-) Cieszy mnie to moje "małe
zbieranie" i nie chcę za wiele w nim zmieniać.

                                                        Andrzej.