Re: Re: Kopalnia w Chelmcu

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 20:41:17 MET

> Co do delikwentów ze Szklar, to jak podali w wywiadzie prasowym, mieli
> się posłużyć "orczykiem alpinistycznym". Co to jest nie mam pojęcia,
> może pomyliło im się z orczykiem od wozu konnego. Ponadto cała sprawa
> była nieco "dęta" - podobno byli pod ziemią ponad 20 dni, co wydaje się
> mało realne. W kilka dni bym może uwierzył.

Podobno wyniesli ich polzywych, jeszcze dzien, dwa i by juz bylo po nich. Bez
jedzenia czlowiek moze wytrzymac 2 miesiace, a niektorzy nawet dluzej, bez
picia tylko kilka dni (5-7), ale ponoc gdzies tam byly jakies wilgotne skaly,
z ktorych nieco wody skapywalo, a ponadto pili czesciowo wlasny mocz, zatem 20
dni wydaje sie byc prawdopodobne.

ak