Re: Profesjonalizm zejsc do starych kopaln

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 20:28:15 MET

> naprawde duzo.Znacie takie okazy??? A poszperajcie po internetowych

Nie, chyba ze z muzeum, a Ty je wszystkie kiedys w naturze, w Polsce
widziales?

> takiej czy warto - i co pozniej z tym zrobic.Wtorny mineral z Chelmca
> ktory mnie interesuje to retgersyt ,uwodniony siarczasn niklu - tu z

Nie znam tego mineralu, ale jesli twierdzisz, ze to siarczan niklu, no to on
jest przeciez dobrze rozpuszalny w wodzie, zatem wydaje sie, ze nie ma duzych
szans na jego znalezienie w bardzo wilgotnych kopalniach.
A moze masz na mysli siarczek niklu?

> G.Kaczawskich - Krzyska.Skoro cos gdzies macie - dlaczego nie
> podsylacie tutaj zdjec??? Ja ze swojej strony jestem ! otwarty na

Potwiedzam, ze na strone WWW listy dyskusyjnej Mineraly mozna nadsylac do
opublikowania zdjecia, a najlepiej zdjecia wraz z opisem wyprawy
mineralogicznej.
Mozna nadsylac material od razu opracowany w HTMLu lub w postaci pliku worda
(wowczas publikacja moze potrwac nieco dluzej, gdyz bede musial znalezc czas
na obrobke takiego materialu do HTMLu).
Nadsylac mozna na moj adres e-mail. Duze przesylki powinny byc pociete na
fragmenty po ok. 1 MB i kazdy taki fragment wyslany oddzielnym e-mailem.

Nie mozna natomiast nadsylac zdjec na liste Mineraly badz sprzezona z nia
grupe news pl.rec.mineraly jako zalaczniki do e-maila, (czy posta na
newsgrupe), zatem jesli ktos chce przedstawic jakies zdjecie na liscie, a nie
ma wlasnej strony WWW wowczas najpierw prosze takie zdjecia do mnie nadeslac i
gdy je umieszcze na WWW wowczas bedzie mozna wyslac post na liste podajac do
tych zdjec odnosniki (linki).

ak

PS. Krzysztof, w dalszym ciagu masz niezawiniete wiersze w Twoich postach.