witam

Autor: Mersi <amoni_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 18:19:01 MET

Witam.Od 3 lat interesuje się paleontologią i jestem kolekcjonerem skamieniałości. Mam całkiem niemałą ich kolekcję. Niektóre z nich wydają mi się szczególnie interesujące. Obecnie mam dostęp do bardzo dobrej jakości aparatu cyfrowego który robi bardzo dobrej jakości zdjęcia . Mam zrobione zdjęcia najciekawszych skamieniałości i umieszczone na płycie CD. Chciałbym dowiedzieć się czy po wysłaniu do Państwa zdjęć mailem Pomoglibyście mi zidentyfikować występujące tam gatunki lub chociaż rodzaj.Jest jeszcze jedna sprawa.Kilka lat temu znalazłem na polu bardzo ciekawy kamień który wygłąda na szlachetny lub półszlachetny.Jego zdjęcia są umieszczone na stronach:http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/mineral1.jpg
http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/mineral2.jpg
http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/mineral3.jpg
Proszę o pomoc w jego identyfikacji.Na wszelkie odpowiedzi czekam pod adresem amoni@interia.pl

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837