zeolity w Indiach - pomoc

Autor: Dagmara Lesiów <diagra_at_interia.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 00:37:53 MET

WITAM

Podwzięłam ambitny plan opracowania tematu zeolitów z najbardziej
popularnego miejsca - czyli z Indii. W czasie poszukiwań natknęłam się na
poniższą pozycję książkową:

Philip Scalisi, David CookCLASSIC MINERAL LOCALITIES OF THE WORLD: ASIA AND
AUSTRALIAPt. I Chapter 5: INDIA
 (Klasyczne wystąpienia minerałów na świecie: Azja i Australia. Cz. I,
rozdz. 5: Indie)

Jeśli ktoś miałby dostęp do tej literatury, bardzo bym była wdzięczna za
udostępnienie mi tego rozdziału - skan?, ksero? ( nie wiem jak obszerny jest
ten rozdział).

Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

pozdrawiam DIAGRA Dagmara Lesiów

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837