Re: witam

Autor: Karolina Łazarz <karrolcia_at_go2.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 18:40:54 MET

From: "Mersi" <amoni@interia.pl>
To: <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Friday, November 05, 2004 6:19 PM
Subject: witam

> Witam.Od 3 lat interesuje się paleontologią i jestem kolekcjonerem
skamieniałości. Mam całkiem niemałą ich kolekcję. Niektóre z nich wydają mi
się szczególnie interesujące. Obecnie mam dostęp do bardzo dobrej jakości
aparatu cyfrowego który robi bardzo dobrej jakości zdjęcia . Mam zrobione
zdjęcia najciekawszych skamieniałości i umieszczone na płycie CD. Chciałbym
dowiedzieć się czy po wysłaniu do Państwa zdjęć mailem Pomoglibyście mi
zidentyfikować występujące tam gatunki lub chociaż rodzaj.Jest jeszcze jedna
sprawa.Kilka lat temu znalazłem na polu bardzo ciekawy kamień który wygłąda
na szlachetny lub półszlachetny.Jego zdjęcia są umieszczone na
stronach:http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/mineral1.jpg
> http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/mineral2.jpg
> http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/mineral3.jpg
> Proszę o pomoc w jego identyfikacji.Na wszelkie odpowiedzi czekam pod
adresem amoni@interia.pl
kiedys tez nacielam sie na podobna rzecz i zastanawialam sie co to jest:) az
w koncu okazalo sie ze to jest po prostu kolorowe szklo...