Re: Odp: Ciekawe miejsca w okolicy K³odzka

Autor: <_at_poczta.onet.pl(usun)>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:26:51 MET DST

U¿ytkownik Krzysztof Andrzejewski napisa³:
> w Tlumaczowie jesli sie nauczysz szukac - wbrew pozorom wiem co
> mowie - to zawsze znajdziesz duze geody z czyms posrednim
> miedzy ametystem a kwarcem zadymionym.Jezeli nic nie trafisz to
> znaczy ze masz wrocic i szukac dalej.Swierki i Gluszyca Gorna
> to juz historia ,chociaz w tym ostatnim mozna sobie
> przynajmniej poplywac.Troche z innej manki proponuje Pasmo
> Krowiarek ,kompletnie nieznane - kamieniolomy marmurow w
> Zelaznie chociazby , w skalach oslony w lupkach lyszczykowych
> trafia sie masa czerwonych granatow.W partiach weglanow
> [...]

  Dzieki za podpowied¼!

  Co do ¯elazna i T³umaczowa - czy te kamienio³omy nie s± przypadkiem
czynne? Je¶li tak to czy sa problemy z wejsciem na teren ?
  Co do Niwy - liczê, ¿e rolnicy zabior± siê juz za orkê po ¿niwach i
uda siê co¶ znale¶æ ;-). Swoja drog± polecam ³a¿enie po miedzach gdzie
mo¿na znale¶æ ca³u stosy kamoli a w¶ród nich co¶ ciekawego.

  Maciek