Re: żywica..:)

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 20:45:39 MET DST

Andrzej Kasperowicz <andyk@spunge.org> napisał w wiadomości
news:mailman.1.1093189159.500.mineraly@man.lodz.pl...

> Mozliwe, ze by sie to rozpuscilo w wodzie po dluzszym czasie.

Może i tak Andrzeju. Tylko muszę się przyznać, że ze mnie chemik jak
z koziego tyłka trąbka, więc moje eksperymenty odbywają się na zasadzie
- ciekawe co z tego wyjdzie :-) No i kiedy nie wychodzi nic, to rzecz
odkładam do kolejnej erupcji "pomysłowości". Mimo, żem podobno już
dorosły ciągle znajduję w sobie tą chłopiecą ciekawość, co też to będzie
kiedy np. piec babci wysmarować pastą do obuwia :-)
Przy okazji dodam (bardziej już mineralnie), że trafiłem dzisiaj pod adres
http://www.zegocina.pl/ciekawe/kamienie/kambeldno.htm Rzecz jest już
nienowa, niemniej jednak zerknijcie na to mineralnym okiem. Co to jest?

Andrzej.