Re: żywica..:)

Autor: Grzegorz Bijak [GR 166] <gr166_at_interia.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 21:46:32 MET DST

> Przy okazji dodam (bardziej już mineralnie), że trafiłem dzisiaj pod adres
> http://www.zegocina.pl/ciekawe/kamienie/kambeldno.htm Rzecz jest już
> nienowa, niemniej jednak zerknijcie na to mineralnym okiem. Co to jest?

hmm, tak sobie myslalem ze to moze charakterystycznie obtoczone glazy poch.
polodowcowego, przywleczone ze skandynawi, ciezar ich moze wskazywac na
zawartosc mineralow rudnych, ale z drugiej storny raczej nie da sie znalezc
w jednym miejscu kilka takich samych okazow, pzrynajmniej tak nietypowych...
innego pomysla nie mam:/