Re: mineralny amator szuka nauczyciela

Autor: <pete274_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 12:51:30 MET DST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Tajfun <rakir@wp.pl>
Do: mineraly@man.lodz.pl
Data: Mon, 5 Jul 2004 17:30:40 +0200
Temat: Re: mineralny amator szuka nauczyciela

 No ale póki co nie załamuje się i licze że może
>trafi się jednak jakiś człowiek który będzie w stanie pokazać co i jak :-)

Cześć,
ja Cię rozumiem, ale rzeczywiście musiałbyś trafić na odpowiedniego człowieka - a większość o tej porze jest w terenie i nie wchodzą na internet. Sporo z nich (piszę tak, bo sam nie chadzam z młotkiem)to też ludzie nieco zazdrośni o swoją wiedzę i budujący hermetyczne środowisko...
Gdybyś się zameldował wczesną wiosną, kiedy planują wyprawy, byłoby pewnie inaczej. Ja na Twoim miejscu pojechałbym jednak sam w jakieś ekstra miejsce i na krzywy ryj podłączył się do spotkanej grupy. "W życiu nie ma nic darmo..." Powodzenia -
Piotr