Re: mineralny amator szuka nauczyciela

Autor: Grzegorz Bijak [GR 166] <gr166_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 14:41:55 MET DST

hmm... ja z checia moglbym pomoc, baa nawet w sierpniu chcialbym sie wybrac
w sudety (zbeiranie kamoli, troche lazenie po gorach...), fajnie jak by
kogos jeszcze dorwac i pojechac jakas mala grupka w teren, ja w razie czego
to bym startowal z wawy, a co do miejsc to chcialbym zaliczyc stadardowe
miejscowki sudeckie (ostatnio slyszalem ze taczalin jest niezly bo ciekawe
szczoty kwarcu mozna dorwac), a moze by i o czechy zachaczyc, ale to bym
musial sie dokaldnie dowiedziec co i gdzie jest

fajnie jak by sie udalo zoorganizowac cos, w arzie czego bedziemy w
kontakcie

Grzegorz B
gg 1122168
moozg6@o2.pl
www.zbieracz.glt.pl

> Witam.
> Jestem początkującym zbieraczem minerałów, tyle że moje zbieranie jak
dotąd
> ograniczało się do kupowania ich na giełdach :-) od jakiegoś zaś czasu
chcę
> zacząć prawdziwe poszukiwania z młoteczkiem w ręku. Problem w tym że
raczej
> nie znam nikogo z tej branży, a sam też nie mam pojęcia jak taka wyprawa
> wygląda i przebiega...Dlatego szukam kogoś kto mógłby mnie zabrać na taką
> wyprawę i pokazać to i owo. Wiem że to niezbyt atrakcyjna propozycja ;-)
bo