mineralny amator szuka nauczyciela

Autor: Tajfun <rakir_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 13:32:05 MET DST

Witam.
Jestem początkującym zbieraczem minerałów, tyle że moje zbieranie jak dotąd
ograniczało się do kupowania ich na giełdach :-) od jakiegoś zaś czasu chcę
zacząć prawdziwe poszukiwania z młoteczkiem w ręku. Problem w tym że raczej
nie znam nikogo z tej branży, a sam też nie mam pojęcia jak taka wyprawa
wygląda i przebiega...Dlatego szukam kogoś kto mógłby mnie zabrać na taką
wyprawę i pokazać to i owo. Wiem że to niezbyt atrakcyjna propozycja ;-) bo
właściwie to nie byłoby ze mnie żadnego pożytku (no chyba że przy dzwiganiu
plecaków :)) a sama wdzięczność rzadko komu w dzisiejszych czasach
wystarcza, no ale po cichu liczę że znajdzie się jakaś dobroduszna osoba.
Aha, mieszkam pod Warszawą, ale jeśli trzeba będzie to zawsze moge wsiąść w
pociąg i podjechać gdzie trzeba.

Pozdrawiam