Re: Czy ostali się...

Autor: Grzegorz Bijak [GR 166] <gr166_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 12:29:23 MET DST

ostali, ostali...
ja juz za tydzien jade na kurs do Bocheńca k .Malogoszczy,
czyli 3 tyg. w Świetokrzyskich, troche sie pewnie polupie kamoli;)
a potem juz nie mam planow

myslalem zeby pojechac w sudety w kilka stanowisk,
zachaczyc moze o czechy... tylko jest problem ze nie mam z kim:(
moze ktos bylby chetny, moze by zoorganizowac jakis wspolny wyjazd na
mineralki??
co Wy na to?