Re: Czy ostali się...

Autor: artur2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 08:57:43 MET DST

Mieszkam w Tarnowskich Górach - więc najbliższą sercu i możliwościom jest
blenda ołowiowa:) Mam parę okazów, wczoraj znalezione przekazałem
"współzbieraczom". Tamże ciekawe okazy syderytów, kalcytów i krystalicznego
dolomitu. Trupki zaś to głównie okazy muszlowców triasowych - super typowe
dla Garbu Tarnogórskiego. Najlepsze okazy (leżą prawie na ziemi) mam z
małego Łomu między Zbrosławicami a Kamieńcem. Sporo ciekawostek z tej samej
serii utworów znajduję w nieczynnym kamieniołomie w Nakle Śl. Ten ma jedna
wadę - jest łokropicnie zarośnięty. Ale po grzebnięciu łopatą w darni zawsze
się coś znajdzie. Jeśli interesują Cię te okazy dysponuję zdjęciami. No i
oczywiście zapraszam na zbieranie - jeden dzionek wystarczy by nieźle się
obłowić:)
Pzdr,
Artur