Re: Czy ostali się...

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 08:15:32 MET DST

Użytkownik "artur2" <rutra_64@o2.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.5.1088741680.6332.mineraly@man.lodz.pl...

> Melduję się! Co prawda z minerałami ostatnio kipeskawo, natomiast "trupki"
> na porządku dziennym - nawet wczoraj parę okazów typowego muszlowca
> triasowego do domu przywlokłem. Nie liczę oczywiście blendy - to
poniewiera
> się u nas w całkiem sporych ilościach:)
> Pzdr dla Grupowiczów
> Artur Dybowski

Hej, hej Arturze! A ta blenda to co za licho? Pytam, bo jedna z blend jest
mi bliższa niż inne :-) Napisz też gdzie zbierasz te trupki. Jeżeli to
gdzieś
na Jurze Kraków - Częstochowa, to może i ja bym kiedyś spróbował.
Dawniej często bywałem tam w rejonie Mirów Bobolice i w okolicy Góry
Zborowskiego, ale czy to źle szukałem, czy trupków tam mniej, niczego
ciekawego nie zdarzyło mi się znaleźć.