Re: Wpisalem sie na liste wczoraj ,pojecia nie mam jak to dziala

Autor: Krzysiek <krzysztofolczak_at_wp.pl>
Data: Sat 15 May 2004 - 23:05:16 MET DST

Przyjedz do Lubania, na Kamiennej Gorze jest sciezka dydaktyczna o
bazaltach. No i w okolicach pelno swiata bazaltowego. Przy okazji mozesz
zwiedzic zamki Gryf i Grodziec polozone na stozkach wulkanicznych. Nie
zapomnij o Snieznych Kotlach w Karkonoszach - najwyzej polozona zyla
bazaltowa w Polsce.

... interesuja mnie wszytskie rzeczy dotyczace tzw.trzeciorzedowej prowincji