Wpisalem sie na liste wczoraj ,pojecia nie mam jak to dziala

Autor: Krzysztof Andrzejewski <krzynianek_at_wp.pl>
Data: Sat 15 May 2004 - 12:55:17 MET DST

 - a na samam mysl o przeczytaniu tej calej "instrukcji obslugi"
glowa mnie boli.Ponoc jesli napisze pod ten adres to kazdy
dostanie text.Powiem przeto krotko i wezlowato - interesuja mnie
wszytskie rzeczy dotyczace tzw.trzeciorzedowej prowincji
bazaltowej Slaska.Na jezyk ludzki - jezeli ktokolwiek z Was
dlubal gdziekolwiek i w jakimkolwiek kawalku bazaltu i skaly
bazaltoidowej od G.Sw.Anny na Opolszczyznie poczawszy
(cieszynity ,pikryty itd.ze Slaska Cíeszynskiego mnie nie
interesuja ) a skonczywszy na bazaltach Luzyc i czeskiej strony
G.Izerskich - prosze o kontakt!!!
Moga to byc rzeczy zwiazane z :
- prakrysztalami tkwiacymi w masie skalnej
(plagioklazy ,pirokseny ,amfibole ,oliwiny ,magnetyty itd.)
- pustkami i wypelnieniami mineralnymi takich pustek
-´skalami porywanymi przez lawe bazaltowa ,bedacymi zarowno
skalami otoczenia jak i ksenolitami z otoczenia ogniska
magmowego ( najczesciej tzw.bomby oliwinowe )
- wtorne mienaralizacje wietrzeniowe -
min.ilaste ,fosforany ,opale ,pseudomorfozy itd.
Wreszcie wszystko co wiaze sie z jakimkolwiek ciekawym
spostrzezeniem zwiazanym ze slaskimi bazaltami.
Tylko mala prosba - nie piszcie mi prosze ze widzieliscie
kamieniolom "Wilcza Gora" w Zlotoryi i jest tam tzw."roza" bo to
wie polowa turystycznego swiata w Polsce:):)
Pozdrawiam - Krzysiek
P.S.Zajmuje sie juz jakis czas tym tematem ,a ze nie cieszy sie
on zbytnia popularnoscia - stad wiem ,ze jedynie sporadycznie
ktos zapuszcza sie w tego typu skaly.Mam nadzieje ,ze dostane
jakies ciekawe informacje - jestem otwarty na kazdy temat! W
zamian moge udzielic wielu informacji na temat wystepowania
mineralow w Polsce.Z gory dziekuje!

"Wilbur chce się zabić" - w kinach od 14 maja!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D24720&sid=176