preparowanie skamienialosci

Autor: omorph <omorph_at_gazeta.pl>
Data: Mon 10 May 2004 - 15:42:15 MET DST

Czesc !

Pisze tu, bo chyba nie ma polskiej grupy
scisle paleontologicznej ( a moze jest ? ).
Mam takie pytanie: czy jest gdzies stronka w necie z opisem
jak preparowac skamienialosci ? Jak je wydobywac ze skaly ?
Chodzi mi o precyzyjne odslanianie detali organizmu
tkwiacego w kamieniu.
Mam wlasnie fajnego trylobita marokanskiego - Asteropyge sp,
ktory wymaga takich cierpliwych i mozolnych zabiegow :)
Wiem ze stosuje sie do tego mini wiertarki,
czy wiecie gdzie taka mozna kupic ( mieszkam w Krakowie )
ewentualnie zamowic przez net ?
Jakiego rodzaju koncowki wiertel stosuje sie do takiej robotki ?

Bardzo bede wdzieczny za informacje !

omorph