Autor: Dagmara Lesiów (diagra_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 18:40:49 MET DST

Witam

Na aukcjach Allegro wystawilam 5 kawalków drewna skrzemieniałegopisz ę to gdyż widziałam że na grupie jest kilku kolekcjonerów  drewna skamieniałego.

Także można do mnie pisać jeśli ktoś jest zainteresowany większą ilością tego surowca.

Mam także na sprzedaż kawałek wielkości 34 x 24 x 20 cm , ok. 20 kg wagi, także z Roztocza, jest to jakby plaster z pnia. Cena 300 zł ( + koszty przesyłki lub odbiór osobisty).

W razie pytań proszę pisać na ; diagra_at_interia.pl

pozdrawiam DIAGRA Dagmara Lesiów