Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 17:46:54 MET DST

Użytkownik <pete274_at_o2.pl> napisał w wiadomości news:mailman.0.1081927936.532.mineraly_at_man.lodz.pl...

> [...]

Też jestem zapalonym kolekcjonerem (chociaż akurat nie skamieniałego drewna) i wykazuję pewną drażliwość na punkcie przedmiotu swej pasji. Przyznam jednak, że wypowiedź, która Cię tak rozwścieczyła, odebrałem po prostu jako oczywisty dowcip. Trzeba umieć czasem pośmiać się i z siebie!!!

Zapewne większość nas jest dość drażliwa (i wrażliwa) w przedmiocie swej pasji. Nic w tym chyba dziwnego. Ot, taka pasja :-) Ciekawe, że minerały potrafią w pewnych sytuacjach wzbudzać niemal stadionowe emocje :-) Możemy, powinniśmy i zapewne potrafimy śmiać się z siebie. Zapewne potrafi to i Sandra. Trudno jednak uznać za dowcipne stwierdzenie, jakoby kpiła sobie z ogółu. Wygląda to bardziej na sporego kalibru zarzut niż dowcip. Przyznajmy, że i śmiać z niego nie sposób i ", mały z niego porzytek."
Choć może nie tak należało to napisać...

                                                              Andrzej Pełka.