Autor: Konrad Rybacki (konradr_at_s1.gim13.lublin.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 12:08:37 MET

Bogusław Kaczmarek napisał:

> Poszukuję
> słupów bazaltowych o wysokości ok. 1,5-2m,jednak bardzo smukłych i okazuje
> się,że nie mogę ich nigdzie "namierzyć".Gdyby ktoś z Was wiedział,gdzie
> można je pozyskać,proszę o informację (Wilcza Góra k.Złotoryi odpada,bo są
> tam słupy ,ale krótkie i połamane).To na początek tyle.Pozdrawiam

Wilcza Góra i wszystkie podobne stanowiska w Polsce odpadają z jednej przyczyny: są prawnie chronione. Znalezienie słupów o takich wymiarach, wypreparowanych "przez naturę" jest w zasadzie niemożliwe. Proszę sobie darować poszukiwania, przynajmniej w naszym kraju. Jeżeli już tak bardzo zależy Panu na bazaltach, najlepiej szukać ich daleko, za siwą Oką. Tam nieco inczej podchodzi się do dewastacji rezerwatów. Tylko jak przewieźć parusetkilogramowy głaz przez granicę?

Konrad Rybacki