Autor: boba (boba4_at_op.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 22:51:03 MET

faktycznie nie myslalem musze nad tym popracowac ale z moja obecna wiedza pojade gdzies na jakas pustyni nazbieram zwyklych kamoli i potem dol totalny to, nie fajnie, nie fajnie, no chyba ze znajde taki jak w 'Evolution'
z David Duchovny to juz cos
archiwum przejzalem ok. 600 postow, ale narazie przerwa, bo wyjazd do niemiec po fundusze bede pod koniec miesiaca ps. dzieki za odpowiedz