Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_spunge.org)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 23:51:13 MET

> Chciałbym wam przedstawic jaden z wielu moich planow wzbogacenia się.

:)))
To moze lepiej zapoluj na meteoryty? Niektore osiagaja ceny wyzsze od diamentow, popyt na ladne okazy jest az tak duzy. Polska Meteorytowa Lista Dyskusyjna: http://meteoryt.pengus.net/ Niedawno podczas dyskusji z nasza listowiczka zgromadzilem pare linkow do fotografii co ladniejszych meteorytow:

http://www.meteorites21.com/br.jpg
http://www.meteoryt.net/met_kat/stony-iron/brahin.htm
http://www.meteoryt.net/met_kat/stony-iron/brenham.htm
http://www.meteoryt.net/met_kat/stony-iron/esquel.htm
http://www.meteoryt.net/met_kat/iron/gibeon.htm
http://www.meteoryt.net/met_kat/iron/campo_del_cielo.htm
http://www.meteoryt.net/met_kat/iron/mundrabila.htm
http://www.meteoryt.net/met_kat/iron/sikhote_alin.htm
http://www.meteoryt.net/met_kat/iron/willamette.htm

> Planujemy z bratem podroz do Kolumbii, a dokladniej rejon Muzo, Chivor
> chcielibysmy znalezc jakies szmaragdy, ale też z nimi wrócić.Czy jest to
> mocny chory pomysl. Czy ktos kopal w Kolumbii z grupowiczów. Bardzo by mi to

A moze lepiej do Brazylii? Wiekszy kraj, wieksze mozliwosci...

A jesli chodzi o szmaragdy to ktos niedawno opisywal stanowisko jubilerskiej jakosci szmaragdow w Norwegii (ale na nich tam sie raczej nie wzbogacisz) - zajrzyj do archiwum listy http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ .

ak