Autor: michaelin_at_o2.pl
Data: Wed 28 Jan 2004 - 15:55:59 MET

>Nie obraz sie, ale to jest, niestety, naiwne spojrzenie. To ze cos
jest
>na rynku nie *musi* wcale oznaczac, ze sie "nadaje", normy lubia ie
>W przeszlosci w Stanach Zjednoczonych sprzedawano "eliksir Baileya"
>zawierajacy po okolo 80 000 Bq 226Ra i 228Ra w 30 mililitrach wody
>destylowanej. Multimilioner Eben Byers wypijal codziennie po kilka
>buteleczek (w latach 1928-1931) i zgromadzil w swym ciele 370 000
000 Bq
>226Ra. Eben Byers zmarl na raka szczeki w 1932 roku.
> [...]
mineralną musi
>najczęściej
>
>A to prawda.
>
>ak

troszke szukam o promieniowaniu szkodliwym dla człowieka ponieważ mam złe doswiadczenia, mimo że jestem po Elektronice w technikum, zdaje sobie sprawe jak smog promieniowania ... może zepsuć życie niczego niepodejżewających osób. Dosłownie zamienić w piekło takie ja w kuchence mikrofalowej.

ekspertyment można samemu przeprowdzić poprostu badaja temp. nosa ale ktoby tam otym mówił.

http://www.stuk.fi/english/news2/news_eng.html

pozdrawiam.
Michał

www.halat.pl/telefony.html