Autor: irbal (irbal1_at_inetia.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 21:36:20 MET

> Milo mi bedzie jesli odwiedzicie moja strone i podzielicie sie ze mna
> wszelkimi uwagami.
> Jeszcze raz zapraszam:
> republika.pl/skamieniale_drewno

B.ciekawe okazy, jestem pod wrazeniem.
Choc mieszkam blisko zwirowni w Paczkowie i Nysie nigdy nie znalazlem tam skrzemienialego drewna.
Posiadam za to bardzo ciekawe okazy skrzemienialego drewna ale z nieczynnej juz zwirowni Malinka pod Opolem, zebrane tam kilkanascie lat temu.
Mam sporo tego drewna, wiekszosc jeszcze nie obrobiona i chetnie wymienie na okazy drewna z innych stanowisk na Dl. Slasku pozdrawiam
Irek