Autor: Sara (sara_w_at_op.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:41:28 MET

Witam Kolezanki i Kolegow Grupowiczow,

chcialabym zaprosic Was na moja - ukonczona wreszcie - strone internetowa poswiecona skamienialemu drewnu. Zamiescilam tam zdjecia okazow z mojej kolekcji, informacje o procesach prowadzacych do powstawania takich skamienialosci, o najpospolitrzych sposobach krystalizacji a takze nieco ciekawostek wystepujacych w skrzemienialym drewnie. Milo mi bedzie jesli odwiedzicie moja strone i podzielicie sie ze mna wszelkimi uwagami.
Jeszcze raz zapraszam:
republika.pl/skamieniale_drewno

Pozdrawiam serdecznie,
zycze milego wieczoru