Autor: michaelin_at_o2.pl
Data: Fri 16 Jan 2004 - 23:07:51 MET

>Żyjemy. bo człowiek to zwierzę szybko dostosowujące się do zmian
>w otoczeniu. Ale że jest wrogiem natury - natura stara się go
>wyeliminować i w końcu to zrobi - AIDSem, dziurą ozonową i nowymi
>sposobami.
>Co do ulic miast itp. - od Czernobyla zaczęliśmy demonizować
>promieniotwórczość (choć tak na prawdę niewielu się na tym zna, ja
>też nie jestem jakimś superekspertem ale skończyłem studia w
>zakresie energetyki jądrowej i pracowałem w b. Instytucie Badań
>Jądrowych w Świerku). Zapewniam, że podczas spaceru ulicą
> [...]

Żyjemy ale jak? Zwierzę walczy o życie i umrze w walce o swoją godność (inaczej naturalne przeznaczenie jakie posiada, wykluczając udomowione i trzymane w nieWoli zwierzęta)

moim zdaniem staliśmy się mniej wrażliwi --> świadomi, otaczającej nas rzeczywistości,
(tak jak Piotrze pisałeś staliśmy się wrogiem natury) a natura zmieniała Rt-m

Jaką istotę charakteryzuje samobójstwo czyli zabicie swojej natury niszczenie (wykluczając przebudowywanie) swojej świadomości?

W zeszłym roku naprawiałem komputer dla dziecka pewnej Matki, ale komputer przez 3 miesiące leżał w domu i była na nim gra Harry Poter, zacząłem w nią grać. W grze był nauczyciel o imieniu Lockhart i nauczył Potera zaklęcia Lumos jedno z pierwszych zaklęć. Jak rzucałem zaklęcie w KAMIENE posągi zaczęły pokazywać tajemne przejścia o których wiedziały.

Wyjaśnienie
-po pewnym czasie skojarzyłem że postać Lockhart odnosi się do Howard Philips Lovecraft a zaklęcie lumos w tym znaczeniu to LUCYFER (inaczej zwodnicze światło) uaktywnia kamienny posąg który stoi sam samotnie, świadomy kamień, z zimnym sercem.

tutaj linki (szukałem coś o tej grze)
nauczyciel Lockhart
http://potter.pl/index.php?a=72&eidh=10501&PHPSESSID=a7707ea2a67fd15055448ab68d8f7b5d Lumos
http://potter.pl/index.php?a=72&eidh=3&PHPSESSID=a7707ea2a67fd15055448ab68d8f7b5d galeria z gry -jest zdjęcie jak się rzuca zaklęcie http://www.harry.poter.prv.pl/

linki o autorze nadnaturalnych horrorów
Howard Philips Lovecraft

http://www.gildia.pl/teksty/kormak/grimoirum/w_poszukiwaniu01
http://gry.gery.pl/gry.php?gra=530&wyswietl=zapowiedzi
http://www.zewcthulhu.com/ArticleDetails.aspx?id=2809
http://insect.eu.org/liter.htm

	szukając prawidłowej nazwy wlazlem na strony
posze niezagladajcie pod te linki popsuły mi wieczur http://c y j a n o p a n .w e b p ar k.pl/k s iegi/g ri m oires/necro/cthulhu.html http://temp l u m .w .in te r i a .pl / ht m l / r y t y/c t h u l h u. ht ml

        -ciężko Mi to wytłumaczyć te zabawy nie kochanych dzieci

Pozdrawiam serdecznie,
Michał