Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 21:10:01 MET

Miło mi jako pierwszej powitać Ciebie na tej liście. Gratulacje spostrzegawczości, że są tu nie tylko Panowie, ale też małe grono Pań ;-)

>Mieszkam na Gornym Slasku i bardzo prosze doswiadczonych kolegow ...i kolezanki :) o >wskazanie mi i podanie namiarow na ciekawe miejsca gdzie mozna udac sie z mloteczkiem.

No to na początek proponuje odwedzenie biblioteki uczelnianej, sugeruje tylko nie brać młoteczka ze sobą, bo sie Panie bibliotekarki mogąnieco zdziwić ;-) Jesli jesteś już "po" to przeglądnij dokładnie archiwum grupy i http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ To na razie na tyle z mojej strony.

Pozdrawiam - magda ziemann UW-WG (esseirion)

ps: chyba piszesz w HTML'u na grupie, wejdz w opcje outlooka czy tam co masz i zanzacz w wysylaniu wiadomości do grup opcje : zwykly tekst. m.