Autor: Mohican (mochican1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 14:55:41 MET

Czesc Wszystkim. To moj pierwszy email do grupy dyskusyjnej do, ktorej zapisalem sie wczoraj o 2.00 w nocy ;-). Jestem studentem III roku geografii na specjalizacji paleogeorgrafia i stad tez moje zainteresowania mineralami i skamienialosciami. Jak narazie moj dorobek nie jest wielki ale abmicje na jego powiekszenie ogromne! Mieszkam na Gornym Slasku i bardzo prosze doswiadczonych kolegow ...i kolezanki :) o wskazanie mi i podanie namiarow na ciekawe miejsca gdzie mozna udac sie z mloteczkiem. Z gory dziekuje i mam nadzieje ze takze bede mogl sluzyc pomoca.Pozdrawiam Wszystkich dyskutantow Marcin Ligocki