Autor: Grzegorz Safinowski (safinwt_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 23:02:06 MET

O znajdowanym złocie na Mazurach opowiadali ludzie, którzy byli tam na robot ach w czasie wojny. Podczas kopania rowów robotnicy znaleźli złoty piasek i uznali, że to złoto bo ciężkie (mika jest lżejsza). Bursztynów na Północnym Mazowszu nie rozeznałem, ale nie słyszałem żeby ktoś się na tym dorobił. Poz drowienia. GS