Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 17:13:22 MET

>Nadlesnictwo wygralo przetarg na laki i od 20 listopada grodzi laki i
sadzi drzewka - ja bylem >i sporo wykopalem majac do dyspozycji swietna koparke byc moze wlasnie ciebie Magdo >widzialem. - moja koparka byla zolta.

Cześć,
być może widzieliśmy się w poniedziałek. Ja przyjechałam czerwonym półciężarowym citroenem C15 na gdańskich numerach(mial biale i niebieski napisy na budzie). Jeśli widziałeś blondynkę w czerwonej kurtce, to byłam ja :) Co do noclegu, w schronisku nie bylo zle, jedzenia mielismy w sloikach duzo z domu wziete, wiec wraz z tym jak ubywało żarełka przybywało na to miejsce agatów. NO, moze nie mamy ich 4,5 tony ale ze 100 kg bedzie, no w koncu nie mielsimy koparki :) Ps, czy ty Bartku byłeś razem z Mamą ?

pozdrawiam - Magda