Autor: Bartek Komorowski (b_komorowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 09:31:21 MET

Witam !
Ja mam smutne wiesci dla tych co chcieli by kopac na Sokołowcu wlasnie teraz na jesieni Nadlesnictwo wygralo przetarg na laki i od 20 listopada grodzi laki i sadzi drzewka - ja bylem i sporo wykopalem majac do dyspozycji swietna koparke byc moze wlasnie ciebie Magdo widzialem. - moja koparka byla zolta. Hehehehe - milem szczescie przeszlo 2000 sztuk w tym niektore sa bajeczne bo juz sa pociete - a na wge 4,5 tony agatow . - niezle co ?

Ale z kopparka roznie bywa bo tylko przez 3 godziny cos bylo a w pozostale 8 nic zatem przeszlo 700 zeta poszlo w puiasek ale za to agaty warte 10 razy tyle .... Szkoda ze Sokolowiec teraz to bedzie prawdziwa partyzantka bo jak zasadza dzrzewka beda pilnowac by nie kopac tam przez jakies 10 lat.

To tyle apropo NK. Acha jesli chodzi o kwatere to zdecydowanie dla bardziej zamoznych proponuje kwatere u Panstwa Zielinskich w Krzeniowie - koszt noclegu 25 zl ale komfort doskonaly - polecam posilki bo obiad 25 a sniadanie 10 ale mysle ze najlepsze hotele i restauracje nie podaja tyle jadla za ta cene ja po ciezkim dniu nazeralem sie tak ze glowa bolala. Snidania sa z cieplymi bulkami i 15 propozycjami wedlin i jajecznic jajek na twardo i innymi smakolykami. Na prawde polecam tym co oprocz ciezkiej pracy chca miec troche komfortu po pracy.

Acha jesli ktos jest zainteresowany moge podac telefon i adres dokladny by sie dogadac w sprawie noclegu - po za tym wlasciciele sa na prawde boskimi i cierpliwymi ludzmi wszystko mozna dogadac i uzgodnic - jest miejsce do przechowywania kamieni i do mycia zatem calkiem dobra kwatera.

Pozdrawiam Bartek