Autor: Maciej Rozmus (maciejrozmus_at_poczta.onet.pl.REMOVE)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 11:37:53 MET

> To tyle apropo NK. Acha jesli chodzi o kwatere to zdecydowanie dla
bardziej zamoznych proponuje kwatere u Panstwa Zielinskich w Krzeniowie - koszt noclegu 25 zl ale komfort doskonaly - polecam posilki bo obiad 25 a sniadanie 10 ale mysle ze najlepsze hotele i restauracje nie podaja tyle jadla za ta cene ja po ciezkim dniu nazeralem sie tak ze glowa bolala. Snidania sa z cieplymi bulkami i 15 propozycjami wedlin i jajecznic jajek na twardo i innymi smakolykami.
> Na prawde polecam tym co oprocz ciezkiej pracy chca miec troche komfortu
po pracy.

> Acha jesli ktos jest zainteresowany moge podac telefon i adres dokladny by
sie dogadac w sprawie noclegu - po za tym wlasciciele sa na prawde boskimi i cierpliwymi ludzmi wszystko mozna dogadac i uzgodnic - jest miejsce do przechowywania kamieni i do mycia zatem calkiem dobra kwatera.

 Byłem, mieszkałem ,potwierdzam :)

 Maciej Rozmus