Autor: mauro (und_at_op.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 19:30:36 MET DST

<Moze to cynober? Ale on jest bardziej miekki 2-2,5.
<Potraktuj to jeszcze kwasem solnym i zobacz czy cokolwiek sie dzieje

Witam.
 Jak na narazie potraktowalem kwasem solnym - ale nic sie nie stalo. Jak na narazie nie mialem okazji traktowac tego mineralu palnikiem, gdyz takowego w domu nie posiadam (bede musial sie wybrac do dziadka). A czy to cynober - to mam raczej watpliwosc.Ow moj mineral jest trochu za twardy.
W nastepnym tygodniu postaram sie pojsc na krakowski AGH - tam moze bedzie ktos mial mozliwosc dokladnego zbadania - i moze ustalenia co to za mineral.

PS Nie wiem jak tam u was na skrzynce - ale do mnie przychodza caly czas wirusy - 42 w ciagu 24 h!!!

     pozdrawia - mauro.