Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 19:46:12 MET DST

> W nastepnym tygodniu postaram sie pojsc na krakowski AGH - tam moze
> bedzie ktos mial mozliwosc dokladnego zbadania - i moze ustalenia co to
> za mineral.

ok. daj znac.

> PS Nie wiem jak tam u was na skrzynce - ale do mnie przychodza caly czas wirusy - 42 w ciagu 24 h!!!

U mnie tez - jeszcze czegos takiego nigdy nie bylo - nie nadazam z ustawianiem filtrow - ciagle inne naglowki - co gorsza to badziewie ma po 155 kilo. Glupi Norton Antyswirus to przepuszcza... ech az dziwne, ze siec jeszcze dziala... ;) Pewnie bedzie o tym w mediach niedlugo glosno. No ale EOT bo to nie o mineralch.

ak