Autor: mauro (und_at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 20:52:01 MET DST

<
<A jaka jest rysa i twardosc tego cuda?
<
<ak

Witam!
PS - Przepraszam za troche spozniona odpowiedz ale dopiero teraz mialem okazje odpisac.   A wiec tak : co sie tyczy tego mojego "cuda" - jak stwirdzilem ma to ryse pomaranczowo - czerwona. Jego twardosc jest w przedzialach mniejwiecej 4-6 (mialem problem z dokladnym ustaleniem). bydowa krysztalow - jak zreszta wmiare wyraznie widac - tabliczkowa(chyba tak to sie nazywa) Barwa - tez dobrze uchwycona na fotkach - gleboka, krwista czerwien

Zdjecia mineralu : http://www.v-lo.krakow.pl/~mauro/mauro/

PS2 - niedawno znalazlem podobnie wygladajacy mineral w ksiazce - rubellan(od biotytu) Ale nie dokonca sie wszystkie "parametry" zgadzaja - no nie wiem..

                    pozdrawia, mauro.