Autor: Michał Terajewicz (terajewicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 23:36:23 MET DST

> Ostanio zjeździłem Kotlinę Kłodzką, nie znam się na minerałach.
Nazbierałem
> sporo skał i minerałów. m.in. z Kletna i Wir. Skały z Kletna, pochodzą z
> kopalni Uranu, inne z Wir z tego co wyczytałem w kluczu mogą zawierać
> azbest. Jak jest z bezpieczeństwem przechowywania ich w mieszkaniu?
> pozdrawiam
> Kiriakos

Ja w tamtych okolicach na obozie geologicznym znalazlem nawet wlokna zbestowe (w Szklarach). Po prostu staraj sie tego nie dotykac golymi rekoma, nie wdychac... i tyle. To sa za male ilosci, zeby mogly zaszkodzic. Jesli sie myle, nich mnie ktos poprawi.

Michał Terajewicz
terajewicz_at_poczta.onet.pl
www.terajewicz.republika.pl

---