Autor: Jacek (jbog_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 09:36:57 MET DST

> Wydaje mi się, że uzyskałem ciekawe efekty przy zastosowaniu tego czegoś
 gemmoterapii, więc zacząłem poszukiwać informacji co to właściwie jest (w  tej kolejności). I tu niespodzianka:co źródło to inna wersja - od nic nie  wartego kalcytu po ... aleksandryt.
> Ludzie, Wy się na tym znacie - proszę POWIEDZCIE MI CO TO JEST!!

To cos o czym piszesz jest -wedlug wszelkiego prawdopodobienstwa - tak pogardzanym przez Ciebie kalcytem - a dokladniej rzecz ujmujac jego odmianą. Pozdr.
J.