Autor: Kinga Niżewska (kinga.nizewska_at_kolastyna.com.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 13:37:16 MET DST

Witam ponownie,

tym razem poszukuje autora ciekawych zdjec MALACHITU i jego zdjec, oczywiscie. Przygotowuje informacje dla dziennikarzy o nowym produkcie mojej firmy, ktory w swoich skladnikach zawiera malachit. Do informacji chcialabym dorzucic ze 2-3 zdjecia tego ladnego mineralku, ale nie chce naruszyc czyichkolwiek praw autorskich. Jesli ktos dysponuje swoimi zdjeciami i moglby mi pomoc, to poprosze o kontakt. Najszybciej bedzie na priva: PR_at_kolastyna.com.pl

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Kinga