Autor: Kornik (nool_at_wp.pl)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 04:43:16 MET DST

Witam serdecznie.
Wlasnie wrociliśmy z wyprawy do lomow w Braszowej oraz Szklarach. W Braszowej trafiliśmy na miejsce po niedawnym "odstrzale" więc mielismy odkryty swiezy materiał. Duzo ladnego magnezytu nabralismy. Drugi dzien Szklary, chalcedonu duzo, chryzoprazu jak na lekarsto ( poza zupełnie zwietrzałym),
opali nawet na lekarstwo by zabrakło. :) Widac swieze slady zaangazowanego kopania. Chcialbym zadac klam tezie ze w Szklarach juz nic nie ma. Wszystko zalezy od tego kto czego szuka! Jezeli ktos zbiera mineraly na sprzedaz to bedzie mu ciezko z tego wyzyc. Jednak dla hobbystow to raj! Nawet jezeli znalazłem tylko trzy małe kawaleczki opali to dobrze,
przynajmniej mam cos co trudno znalezc.! Bylismy równiez w hucie niklu, w zwiazku z czym mam pytanie: kto tam był ostatnio i rozbił "kamien" wewnatrz przezroczysty a powierzchnia zielona
( skany i dokładny opis w najblizszym czasie), oraz co to za mineral? Pozdrowienia Kornik - Andrzej Szałkowski.