Autor: Wojciech Kieliszczyk (w.kieliszczyk_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 18:49:53 MET DST

Cześć.
Mam propozycję dla kogoś, kto chciałby pomyszkować trochę po okolicy Kudowy Zdrój(po 15 sierpnia). Mam tam rodzinę, więc z noclegami nie będzie problemu. Dobrze też znam ten teren, a jedyne, co mi brakuje to trochę wiadomości i Waszego "nosa".Jeśli jest ktoś zainteresowany, to proszę o maila (odpowiem po 15 sierpnia). Wojtek.