Autor: Wojciech Kieliszczyk (w.kieliszczyk_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 15:51:26 MET DST

Dziekuje wszystkim za mile przyjecie mnie, jako nowego, do swojego grona. Dziekuje takze za wszelkie rady, na pewno mi sie przydadza!! Aha, wiem, ze na tej stronie jest sporo literatury, ale moze Wy polecicie cos dla mnie- zoltodzioba, tak, zebym zaraz sie nie zalamal tym, ze nie rozumiem tego, co czytam. Pozdrawiam wszystkich.
Wojtek.