Autor: Przemek Jermaczek (przemjerm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 21:38:10 MET DST

witam
dorwałem (znalazłem) kamień, u mnie na polu (woj. lubuskie, wszystko polodowowe), który wygląda tak, jak by był "granitem podzielonym na części", tzn. osobno ma kwarc, skaleń i mikę. Czy to możliwe? Całość jest czerwona, gdzieniegdzie ma biały kwarc a w tym wszystkim złotawe skupiska blaszkowatego czegoś (wygląda jak biotyt?). Fotki nie mam (skanera brak, cyfrówki to już wogóle).
pzdr