Autor: Przemek Jermaczek (przemjerm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 01:41:10 MET DST

Użytkownik "Witek Zawadzki" <witek_at_kuria.gliwice.pl> napisał w wiadomości news:3EF39174.2AE70A32_at_kuria.gliwice.pl...

> Ze względu na specyficzny klimat w tej wsi a w szczególności stosunek do
> "obcych" nie radzę poszukiwać kryształu bez zgody właściciela gruntu.
Ludzie tam
> sš bardzo biedni i nie lubiš, gdy ktoś "niszczy" ich prace przygotowawcze!

Ale gdyby zapytać to pozwolą..? Bo dla mnie osobiście taki kryształ ma wartość gdy sam go "wygrzebie", kupiony jest jakiś bez duszy.. ;) Powiat Strzeliński nie jest chyba najgorszy jeśli chodzi o bezrobocie... W Wałbrzychu chyba dużo gorzej... W Jegłowej z tego co widziałem dominują raczej domy nowe lub odremontowane..
A wracając do Wałbrzycha to miałem pewne obawy jeśli chodzi o chodzenie po hałdach... Się naczytałem o "biedaszybach" i zarabiających tam "górnikach".. ktoś się kiedyś spotkał?

pzdr