Autor: Kornik (nool_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 20:01:34 MET DST

Właśnie zapowiada mi się urlop, który chętnie spędziłbym na poszukiwaniach jakichś ciekawych okazów. Jedyny problem to miejsce mojego zamieszkania. Mieszkam w Knurowie koło Gliwic ( woj. śląskie). Jeżeli ktoś mógłby mi doradzić jakieś miejsca, które warto odwiedzić w promieniu około 50-70 km., Jeżeli znalazłby się ktoś z okolic Knurów, Gliwice, Zabrze to służę samochodem ( z podziałem kosztów) na 2-4 dniowy wspólny wyjazd ( 2-3osoby). Proszę o informacje na grupę lub kontakt osobisty.

Kornik.
nool_at_wp.pl
GG:1542540